ГОЛОВА КОМІТЕТУ |
CHAIRMAN OF THE COMMITTEE |
ЛІЛІЯ ГРИНЕВИЧ, кандидат педагогічних наук, доцент, проректор з науково-педагогічної роботи Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, Міністр освіти і науки України (2016-2019), Україна. | LILIIA HRYNEVYCH, PhD in Pedagogy, Associate Professor, Vice-Rector for Academic Affairs of V.N. Karazin Kharkiv National University, Minister of Education and Science of Ukraine (2016-2019), Ukraine |
ЧЛЕНИ КОМІТЕТУ | COMMITTEE’S MEMBERS |
НЕЛЛЯ НИЧКАЛО, доктор педагогічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, академік НАПН України. | NELLYA NYCHKALO, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Honored Worker of Science and Technology of Ukraine, Academician of the National Academy of Sciences of Ukraine. |
ЛАРИСА ЛУК’ЯНОВА, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, заслужений діяч науки і техніки України. | LARYSA LUKIANOVA, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Corresponding Member of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Honored Worker of Science and Technology of Ukraine. |
ГВЕН ВАН ДЕР ВЕЛДЕН, професор педагогіки Школи освіти, навчання та комунікаційних наук (SELCS), Університет Уоріка, Велика Британія. | GWEN VAN DER VELDEN , Professor of Education in the School of Education, Learning and Communication Sciences (SELCS), University of Warwick, UK. |
ЕНДІ ХАЙНД, доктор філософії, керівник Центру педагогічної освіти, Університет Уоріка, Велика Британія. | ANDY HIND, PhD, Head of the Centre for Teacher Education, University of Warwick, UK |
ХАННЕЛЕ НІЕМІ, доктор філософії, професор, директор з дослідницьких питань факультету педагогічних наук, кафедра ЮНЕСКО з освітніх екосистем забезпечення рівності та якості навчання, Університет Гельсінкі, Фінляндська Республіка. | HANNELE NIEMI, PhD, Professor, Research Director at the Faculty of Educational Sciences, UNESCO Chair on Educational Ecosystems for Equity and Quality of Learning, University of Helsinki, Finland |
АУЛІ ТУМ, доктор філософії, професор вищої освіти, директор Центру університетського викладання і навчання (HYPE), заступник декана (з наукової роботи) факультету педагогічних наук, голова Фінського форуму педагогічної освіти, Університет Гельсінкі, Фінляндія. | AULI TOOM, PhD, Professor of Higher Education, Director, Centre for University Teaching and Learning (HYPE), Vice-Dean (Research), Faculty of Educational Sciences, Chair of the Finnish Teacher Education Forum, University of Helsinki, Finland |
ЙОЛАНТА СУЄЦКА-ЗАЙОНЦ, професор, директор Школи освіти Варшавського університету, Польща. | JOLANTA SUJECKA-ZAJAC, Professor, Director of the School of Education (PAFW and the University of Warsaw), Poland. |
КІНГА БЯЛЕК, доктор філософії, керівник дослідницької програми Школи освіти Варшавського університету, Республіка Польща. | KINGA BIALEK, PhD, Research programme leader, tutor, lecturer in Polish language teaching at School of Education (PAFW and the University of Warsaw), Poland |
МАГДАЛЕНА СВАТ-ПАВЛІЦЬКА, програмний директор Школи освіти Варшавського університету, Польща. | MAGDALENA SWAT-PAWLICKA, Programme director, Polish language teacher at School of Education (PAFW and the University of Warsaw), Poland. |
НАТАЛІЯ МОРЗЕ, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, професор Навчально-наукового інституту «Академія вчительства» Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, Україна. | NATALIIA MORZE, Professor, Corresponding Member of National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Professor of Teachers Academy of V.N. Karazin Kharkiv National University, Ukraine. |
ОЛЬГА ВИГОВСЬКА, кандидат політичних наук, доцент, в. о. директора Навчально-наукового інституту «Академія вчительства» Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, Україна. | OLHA VYHOVSKA, PhD in Political Sciences, Associate Professor, Acting director of Teachers’ Academy of V.N. Karazin Kharkiv National University, Ukraine. |

І Міжнародна наукова конференція
«ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ
і ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ»
Innovative Approaches to Teacher Training and Professional Development
(I-TEACH 2025)